تبلیغات

روابط عمومي و جذب سرمايه
۱۳۹۶-۰۶-۳۱

این واحد در راستای تبلیغات مجازی برنامه‎های جمعیت امام علی (ع) شیراز فعالیت می‌کند.

رویکرد گروه تبلیغات مجازی در مرحله‌ی اول، آگاهی رسانی پیرامون معضلات اجتماعی مرتبط با حوزه‌ی فعالیت‌های این سمن است.

در مرحله‌ی دوم، گزارش‌هایی از فعالیت‌ها، طرح‌ها و برنامه‌هایی ارائه می‌کند که در طول سال توسط جمعیت امام علی (ع) برگزار می‌شود.

طراحی پوسترها و کار‌های گرافیکی توسط اعضای گرافیست این واحد انجام می‌گردد؛ تیم پژوهش واحد تبلیغات به تولید محتوا و رصد تقویم سالانه‌ی برنامه‌های جمعیت و مناسبات اجتماعی می‌پردازد و گروه ادمین‌های این واحد در ارتباط مداوم با مخاطبان و همراهان جمعیت هستند.

در سالهای گذشته واحد تبلیغات مسئولیت اجرایی یک یا دو برنامه را نیز در طول سال بر عهده داشت که به صورت جشنواره‌های خیریه برگزار می‌شدند. یکی از اهداف برگزاری این برنامه ها پایداری راه ارتباط وگفت‌وگوی حضوری با مخاطبان بود؛ هم‌چنین خیران گرامی طی حضور در این برنامه‌ها، با کسب شناخت نسبت به فعالیت‌ها و دریافت مستقیم گزارش‌ها، آگاهانه‌ به درآمدزایی برای انجام فعالیت‌های آموزشی، درمانی و نیازهای اولیه‌ی زندگی کودکان مورد حمایت جمعیت یاری می رسانند.