سهم من از خنده نوروزی کودکان

لیست اقلام ارسالی به زلزله زدگان کرمانشاه
2018-02-10
طرح بزرگ افطار توسط موسسه خیریه حجت ابن الحسن عسکری شیراز
2018-06-02

« یا لطیف »

 

نوروز در راه است نوروز با نشانه هایش، نوروز با نو شدن هایمان، چه زیباست ذوق دوران کودکی را بدون تبعیض برگزار کنیم و به قدردانی از درگاهش بخاطر حضور فرزندانمان امسال طرحی نو دراندازیم.

و با سهیم شدن در تهیه یک یا چند جفت کفش، یک یا چند لباس رنگارنگ قلب خود را با دیدن چشمان خوشحال کودکان بی سرپرست و ناتوان مالی طراوت بخشیم.

محبت را ذخیره نکنیم، خدا نظاره گر ما و دارایی های ماست. با سهیم کردن دیگران در آن، هم خدا را هم کودکان را و هم خودمان را شاد کنیم و سال نو را دست در دست هم و با معنا بخشیدن به شعر مولانا آغاز نماییم:

   از محبت تلخ ها شیرین شود           وز محبت مس ها زرین شود

خانه خیرین با تجربه و شناخت از کودکان نیازمند واقعی و ایتام، متعهد میگردد که هدایا و کمک های شما را به نحو احسن در اختیار جمعیت هدف قرار دهد. ضمناً شهروندان عزیز می توانند در صورت تمایل هدایای خود را (پوشاک نو) شخصاً به خانه خیرین تحویل و در صورت امکان و تمایل در توزیع آن سهیم باشند.

چطور می توانم در این کمپین مشارکت کنم؟

خیلی ساده شما می توانید هر آنچه که در توان دارید را، خواه ۵هزار تومان باشد خواه بیشتر خواه کمتر، به شماره شبای خانه خیرین فارس واریز نمایید تا مسئولین این مرکز پس از جمع آوری تمامی کمک های نقدی و غیر نقدی شما نیک اندیشان، آنها به صورت کاملاً مدیریت شده به دست نیازمندان واقعی برسانند.

جهت اهدا کمک های نقدی خود می توانید از طریق شماره شبا

IR-440170000000105903400008 بانک ملی ایران

اقدام نمایید.

همچنین خانه خیرین فارس به نشان شیراز – چهارراه پانزده خرداد(پارامونت)، ابتدای خیابان نادر، کوچه ۱۵، پلاک ۹ صبح های روزهای زوج آماده دریافت کمک های غیر نقدی شما نیک اندیشان بزرگوار می باشد.