به نام  خدایی که در این نزدیکی است

عرض سلام و احترام خدمت شما همراه و نیک اندیش گرامی

در خانه خیرین فارس همواره تمامی تلاش ما بر این بوده استتا بتوانیم با استفاده از روش های نوین، به بهترین شکل خدمت رسانی به نیازمندان را انجام دهیم. امروز نیز در راستای نیل به این هدف روش نوین دیگری جهت خدمت رسانی به نیازمندان را در سایت خانه خیرین راه اندازی کرده ایم. امیدواریم راه اندازی این بخش که "هنر همدلی" است بتواند پلی باشد میان هنرمندان نیک اندیش با خیرین نیک اندیشی که علاقه مند به هنر هستند.

متقارن شدن راه اندازی این بخش از وب سایت خانه خیرین فارس را با شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع)به فال نیک می گیریم و امیدواریم دعای خیر ایشان که بزرگوارترین خییر تاریخ هستند، بدرقه راه این فعالیت باشد.

چطور می توانم با طرح "هنر همدلی" همکاری داشته باشم؟

اگر شما هنرمند نیک اندیشی هستید که علاقه دارید تا بتوانید با آثارتان گره ای از کار نیازمندی بگشایید پس قطعاً جای آثر شمادر نمایشگاه آنلاین و دائمی "هنر همدلی" خالی است. شما می توانید با دنبال کردن مراحل زیر که بسیار ساده هستند، عضوی از نمایشگاه خیریه "هنر همدلی" شوید؛ فقط کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

1- کافی در ابتدا این فرم را تکمیل نمایید.

2- در گام بعد کارشناسان ما اطلاعات شما را بررسی می کنند و جهت هماهنگی های اولیه و عقد یک عهدنامه آنلاین با شما تماس می گیرند.

3- در این گام اثر هنری شما در نمایشگاه "هنر همدلی" قرار می گیرد و خیرین نیک اندیش می توانند با پرداخت مبالغ پیشنهادی سایت که با مشورت شما تعیین می گردند، نسبت به پرداخت هزینه اثر و دریافت آن اقدام نمایند.

4- در انتهای هر فصل نیز گزارشی از فروش آثار شما در نمایشگاه در اختیارتان قرار می گیرد. همچنین شرح فعالیت هایی که با درآمدهای حاصل از آثار نیز انجام پذیرفته است در اختیار  همگان قرار می گیرد.

5- ارسال تقدیرنامه سالیانه برای همراهان نمایشگاه آنلاین دائمی "هنر همدلی"

6- تبریک می گوییم شما با هنر خود توانسته اید کمک بسیار زیادی به نیازمندان واقعی کنید و  آنها را نجات دهید!

آثار چگونه ارسال می شوند؟

1- پس از پرداخت موفقیت آمیز هر سفارش با هنرمند تماس حاصل می گردد. از هنرمند خواسته می شود تا اثر را به نشانی قانونی خانه خیرین ارسال کند. هزینه این ارسال بر عهده خانه خیرین می باشد.

2- بلافاصله پس از دریافت اثر توسط خانه خیرین و مطابقت دادن آن با جزئیات درج شده در سایت، اثر بسته بندی می شود و برای خییر سفارش دهنده ارسال می گردد.

چطور می توانم به خانه خیرین اعتماد کنم؟

1- بزرگترین سازمان خیریه مردم نهاد کشور

2- دارای مجوز رسمی از بهزیستی کشور

3- دارای شعبه در اکثر مراکز استان ها

4- ارائه گزارش شفاف از فعالیت ها